paket!

har precis kommit hem.
har varit på middag hos några kompisar i onsala ♥
efter kungsmässan så gick jag och Dina hem till henne och sen kom jossan och angelica....vi öppnade alla presenter på kungsmässan istället....ingen ville vänta!


JAG HAR FÅTT FRÅN KOMPISAR....
♥ svarta snö örhängen - Raglady
♥ döskalle örhängen - Raglady
♥ T-shirt - H&M
♥ T-shirt - Ginatricot
♥ pengar - 350 :-
♥ och lite till saker :)

JAG HAR FÅTT FRÅN FAMILJ...
♥ rosa blus - tara
♥ 3 linnen - JC
♥ silvriga hunter stövlar - beställda från england
♥ leopard hunter strumpor - beställda från
♥ guld örhängen - frankrike
♥ guldarmband - frankrike
♥ armband - kompis
♥ leggins - tara

igår öppnade jag mina paket...jätte glad!
när jagåkte till frankrike så köpte min syster nog den "största" granen i kungsbacka
.....jätte söt..haha♥

mina hunterstövlar är nog lika långa som granen....haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0